Zarządaj noclegami

Dziś nie wystarczy być w booking.com

Obecnie na świecie jest kilkaset systemów rezerwacji. Turyści mają z czego wybierać, z czasem nabywają przyzwyczajeń i niechętnie zmieniają system rezerwacji.

Amerykańskie fundusze inwestycyjne inwestują w coraz to nowe system rezerwacji, czego przejawem jest pojawienie się silnych graczy jak Expedia, Airbnb, HRS.

Firmy nie szczędzą na reklamy oraz nowe podejście do klienta, jak choćby sharing economy (ekonomia współdzielenia), którym głównym prekursorem jest wspomniany Airbnb ale też bezpłatna wymiana poprzez couchsurfing.com

Wniosek jest jeden – już nie wystarczy być w jednym, czy kilku systemach rezerwacji. Musisz mieć:

…. co to takiego channel manager:

to system, który potrafi

  • w kilka sekund zablokować miejsce noclegowe w dowolnej liczbie systemów rezerwacyjnych (zarówno po wprowadzeniu własnej rezerwacji jak również jeżeli „wpadnie” rezerwacja np w booking.com
  • centralnie zarządzać cennikiem, czyli po wpisaniu ceny w naszym cenniku cena zmieni się we wszystkich systemach.
  • tworzyć skomplkowane zależności pomiędzy cenami wysyłanymi do różnych systemów (np cena wysłana do Airbnb może być niższa o 10% od wysłanej do Expedia).
  • tworzyć analizy i podpowiadać co zrobić lepiej

czy to wystarczy? Apetyt rośnie w miare jedzenia 🙂

Channel manager rozwiązuje jeden z poważniejszych problemów ale doświadczona osoba zarządzająca apartamentem wie, że jest jeszcze wyzwanie:

  • problem niedojazdów gościa, na co rozwiązaniem jest sprawny i co najważniejsze bezpieczny sytem płatności, który obniża nam anulacje oraz powoduje, iż goście, którzy są niepewni przyjazdu nie ryzykują wpłacania zaliczki, a co za tym idzie szybko anulują. My natomiast mamy wolny termin zamiast łudzić się, że jest on zajęty.
  • problem automatycznego powiadamiania gości poprzez sprawny i prezyzyjny system mailingowy. Gość od razu zostaje odpowienio poinformowany o jego obowiązkach.
  • przechowywanie historii korespondencji z gościem
  • Zarządzanie firmami lub pracownikami. Często inna osoba przyjmuje gościa, inna sprząta a inna pobiera opłaty. Każda z nich powinna mieć odpowiedni dostęp i móc sprawnie informować zespół o uzgodnieniach z klientem.
  • posiadać system fakturowania
  • dokonywać analiz i rozliczeń z firmami obsługującymi, pracownikami na podstawie umowy zlecenia.
  • kolejne wyzwanie – dziś najlepiej mieć dostęp do systemu przez telefon.
  • a może by tak skierować automatyczne maile do naszych klientów z promocjami?

Istnieje wiele rozwiązań, które są niezależne od siebie. Posiadamy dostępy do wielu aplikacji (np. płatniczej, mailingowej) – tylko kto nad tym wszystkim zapanuje i połączy w jeden system?

lekarstwo to Rentical.com

system posiada dużo więcej funkcji niż wymienione wyżej, co czyni go unikalnym. Wiele firm sprzedaje tylko część funkcjonalności bez braku możliwości zarządzania z jednego miejsca całością.

Jest jedna szczególna cecha Rentical.com

Większość systemów jest rozwiązaniem dydykowanym dla hoteli. Koszt zakupu systemu i  abonament roczny wynoszący kilka tysięcy złotych nie jest dużym wydatkiem dla hotelu. Jednak opłaty dla osób posiadających kilka apartamentów przewyższają korzyści.

Rentical.com to system dzielący koszty drogich systemów na kilka tysięcy swoich klientów. Posiadając nawet jeden apartament możesz mieć dostęp do bardzo ciekawych i drogich rozwiązań.

 

… w skrócie:

Channel Manager = PONAD 400 SYSTEMÓW REZERWACJI

  • Zarządzamy wszystkim najpopularniejszymi systemami rezerwacji

  • Brak overbookingów (podwójnych rezerwacji)

  • Pełna synchronizacja

  • Oszczędzaj czas

Mobile app

Zarządzania poprzez stranę internetową pozwala każdej osobie w firmie łączyć się z dowolnego urządzenia

  • Zarządzaj z dowolnego miejsca przez telefon, tablet, komputer

  • Ciągły dostęp do rezerwacji przez jeden system

  • System płatności online

  • System zautomatyzowanych powiadomień klienta poprzez mail oraz SMS

 

Chcesz nawiązać współpracę skontaktuj się zprzedstawicielem Rentical.com w Polsce:

+48 601333882